ادب جو

می نویسم تا بمانم ...

ادب جو

می نویسم تا بمانم ...


طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

یک فنجان قهوه

جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ


دانه های رنگ و وارنگ قهوه را در کیسه های یک رنگ ریخته و چیده گوشه ی مغازه اش


که خوش بو ترین جای دنیاست در نظر من


...

عربیکا کافئین بالایی دارد...آن نوع برزیلی خوش عطر است


و نوع کلمبیایی هم طعمی آسمانی به ترکیب میدهد


همان مخلوطی را برایم درست می کند که پنج سال است مشتریش هستم


طبق معمول میگویم...آسیابش خیلی ریز نشود


و نمی شود


فرقی نمی کند قهوه جوشَت از این مدلهای برقی رویال کلاس فلان مارک باشد


یا از همین قوری های موکای ساده


ترکیب خوبی که داشته باشی ،خودش وظیفه را به خوبی انجام می دهد


گیرم کمی طعمش بهتر یا بدتر  


در نهایت حاصل همانی است که ریموند چندلر می گوید


تلخ و خالص .... خونِ زندگی بخشِ مرد های خسته


و بعد


کمی حوصله میخواهد و چند دقیقه زمان


داغ و تلخ می نوشی و


می روی سراغ کار و زندگی و درس و مشقت


فرقی نمی کند اول صبح باشد یا آخر شب


خستگی برایت بی معنی خواهد شد


و این است جادوی قهوه اسپرسو

نظرات  (۲)

سلام
مرسى، ممنون.
اینکه وبتون چنتا نویسنده داره فکر جالبیه 😊
موفق باشین.
• من این حس رو نسبت به چاى دارم، خستگى برات بى معنى خواهد شد...
پاسخ:

بله ممنون...اینطور همکاری ها معمولا مفیدن

چای هم عالیست...مخصوصا تازه دمش

پیشنهاد میکنم چاییه آتیشی یا زغالی را حتما امتحان کنید
پاسخ:
واقعا هیچ چیز صفای چای آتیشی رو نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">